Omnichannel Cloud Contact Center software
Storm: verbind mensen met informatie
Met een goede bereikbaarheid kunt u aan de eisen en wensen van uw klanten voldoen en verhoogt u de klanttevredenheid. Is uw organisatie daar klaar voor? Nee? Bekijk dan de oplossingen die Content Guru biedt:
- Omnichannel Cloud Contact Center
- Integreer data in klantcontact
- Slimmer routeren
- 24/7 Bereikbaarheidsdienst
- Probleemloos doorwerken bij calamiteiten
- 360 Graden klantinzicht
- Klantherkenning
Eenvoudig bedienbaar dashboard
Met ons eenvoudig bedienbare dashboard heeft u toegang tot een volledig geïntegreerde online beheeromgeving en houdt u zelf de controle. Door integratie van systemen, kanalen en databases in één centraal beheerde omgeving kunt u grote aantallen klanten voorzien van gepersonaliseerde diensten, die real-time worden geactualiseerd.
Schaalbaar
Uw medewerkers kunnen vanaf elke werkplek met internettoegang inloggen. Uitbreiding van het aantal werkplekken of andere aanpassingen voert u namelijk zelf real-time door via het dashboard, zonder aanschaf van extra licenties.
Nieuws van Content Guru
Vodafone Storm vernieuwt klantcontact bij 44 gemeenten
Ontdek hoe Vodafone Storm klantcontact voor 44 gemeenten verbetert via het GT Connect 2-project.
Bekijk meerContent Guru opgenomen in het 2023 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service
Content Guru opgenomen in het Challengers quadrant van het 2023 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service (CCaaS).
Bekijk meerWWF kiest Content Guru voor digitale transformatie
WWF heeft Content Guru gekozen om de digitale transformatie van de organisatie te ondersteunen. Door deze nieuwe samenwerking zal Content Guru het WWF profiteren van het storm®-cloudplatform.
Bekijk meerContent Guru verbetert spraakkanaal met nieuwe storm® LINK™-functies
Content Guru heeft aangekondigd de nieuwe functies van zijn populaire on-demand video- en file-sharing tool, storm® LINK™, uit te breiden. Lees hier alles.
Bekijk meerIs AI een hype of een hit? De toekomst van AI in het Contact Center
Deze whitepaper identificeert drie belangrijke pijlers van AI in contactcenters die de AI-strategie van uw bedrijf zouden moeten sturen: AI om de ervaring van medewerkers te verbeteren, AI voor klantbehoud en AI voor kostenbesparing
Download whitepaperDirect contact
Meer weten?
Bel +[31] (0)88 - 242 80 00 of stuur een e-mail.