Stel uw vraag Tender selectie advies 

Verbind mensen met informatie

Omnichannel Cloud Contact Center software

Bezoek website

Omnichannel Cloud Contact Center software

Storm: verbind mensen met informatie

Met een goede bereikbaarheid kunt u aan de eisen en wensen van uw klanten voldoen en verhoogt u de klanttevredenheid. Is uw organisatie daar klaar voor? Nee? Bekijk dan de oplossingen die Content Guru biedt:

Eenvoudig bedienbaar dashboard

Met ons eenvoudig bedienbare dashboard heeft u toegang tot een volledig geïntegreerde online beheeromgeving en houdt u zelf de controle. Door integratie van systemen, kanalen en databases in één centraal beheerde omgeving kunt u grote aantallen klanten voorzien van gepersonaliseerde diensten, die real-time worden geactualiseerd. 

Schaalbaar

Uw medewerkers kunnen vanaf elke werkplek met internettoegang inloggen. Uitbreiding van het aantal werkplekken of andere aanpassingen voert u namelijk zelf real-time door via het dashboard, zonder aanschaf van extra licenties.

Omnichannel diensten voor contactcenters

Via storm leveren we omnichannel-diensten voor contactcenters in de cloud én koppelen we uw bestaande communicatie-infrastructuur aan onze diensten. storm biedt u alle voordelen:

  • geen investeringen in hard- en software
  • geen hardware meer op locatie
  • flexibel en eenvoudig schaalbaar
  • voorspelbare kosten: u betaalt alleen voor daadwerkelijk gebruik
  • altijd up-to-date
  • mobiel werken via bijvoorbeeld flexplekken of thuiswerken is mogelijk

Meer informatie of demo aanvragen

Wilt u meer informatie of een demo bij u of ons op kantoor? Bel 088 - 576 92 89 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag een demo aan

Referentievideo Sodexo

Steeds meer organisaties kiezen ervoor om hun facilitaire diensten integraal uit te besteden. Om hun gasten en servicegebruikers kwalitatief hoogwaardige diensten te kunnen bieden, is een platform dat hierin kan ondersteunen van cruciaal belang. Leroy Zebeda, Manager Customer Servicedesk bij Sodexo, vertelt over zijn ervaringen met het storm-platform.

Meer informatie of demo aanvragen

Wilt u meer informatie of een demo bij u of ons op kantoor? Bel 088 - 576 92 89 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag een demo aan

Referentievideo Teleplan

Teleplan was op zoek naar een schaalbare, toekomstvaste en locatie-onafhankelijk oplossing voor de afhandeling van hun klantcontact. Met het Storm Cloud Contact Center van KPN hebben ze de juiste oplossing gevonden. Klanten worden via meerdere kanalen in één keer goed en snel geholpen waar agents constant real time inzicht hebben.

Meer informatie of demo aanvragen

Wilt u meer informatie of een demo bij u of ons op kantoor? Bel 088 - 576 92 89 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag een demo aan

Trends en ontwikkelingen in klantcontact

Eric Hartmans, expert klantcontact bij Content Guru, vertelt over de trends en ontwikkelingen, het belang van een klantcontactstrategie en waar je daarbij op moet letten. Ook gaat hij in op de voordelen van cloudtoepassingen voor klantcontact.

Meer informatie of demo aanvragen

Wilt u meer informatie of een demo bij u of ons op kantoor? Bel 088 - 576 92 89 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag een demo aan

Nieuws van Content Guru

Gartner positioneert Content Guru als Challenger CCaaS

Content Guru is voor het vierde jaar op rij gepositioneerd als Challenger in het 2018 Magic Quadrant voor Contact Center as a Service in West Europa.

Bekijk meer

De grote betekenis van AI voor klantcontact

Over twee jaar verloopt circa 85 % van de contacten tussen bedrijven en hun klanten geautomatiseerd via digitale kanalen. Lees meer over de betekenis van AI voor klantcontact

Bekijk meer

Vier belangrijke afwegingen voor AI in contactcenters

Bij de implementatie van een langetermijnstrategie om AI binnen een contactcenter optimaal te benutten spelen vier belangrijke afwegingen een rol. Lees hier welke.

Bekijk meer

KNVB trapt af tijdens de storm-klantendag

Ruim 50 deelnemers waren aanwezig op de storm-klantendag. Waaronder Feenstra, Nsecure, G4S, Moneyou en Nuon. Zij leerden over het verleden, heden en toekomst van klantcontact. 

Bekijk meer

Whitepaper: wendbaar klantcontact

Dit whitepaper geeft inzicht in de organisatorische, financiële en beheersmatige argumenten voor applicatie-integratie in klantcontact. 

Bekijk meer

Vraag het aan Content Guru

Aanhef *