Stel je vraag Tender selectie advies 

Verbind mensen met informatie

Omnichannel Cloud Contact Center software

Bezoek website

Omnichannel Cloud Contact Center software

Storm: verbind mensen met informatie

Met een goede bereikbaarheid kunt u aan de eisen en wensen van uw klanten voldoen en verhoogt u de klanttevredenheid. Is uw organisatie daar klaar voor? Nee? Bekijk dan de oplossingen die Content Guru biedt:

  • Omnichannel Cloud Contact Center
  • Integreer data in klantcontact
  • Slimmer routeren
  • 24/7 Bereikbaarheidsdienst
  • Probleemloos doorwerken bij calamiteiten
  • 360 Graden klantinzicht
  • Klantherkenning

Eenvoudig bedienbaar dashboard

Met ons eenvoudig bedienbare dashboard heeft u toegang tot een volledig geïntegreerde online beheeromgeving en houdt u zelf de controle. Door integratie van systemen, kanalen en databases in één centraal beheerde omgeving kunt u grote aantallen klanten voorzien van gepersonaliseerde diensten, die real-time worden geactualiseerd. 

Schaalbaar

Uw medewerkers kunnen vanaf elke werkplek met internettoegang inloggen. Uitbreiding van het aantal werkplekken of andere aanpassingen voert u namelijk zelf real-time door via het dashboard, zonder aanschaf van extra licenties.

Omnichannel diensten voor contactcenters

Via storm leveren we omnichannel-diensten voor contactcenters in de cloud én koppelen we uw bestaande communicatie-infrastructuur aan onze diensten. storm biedt u alle voordelen:

  • geen investeringen in hard- en software
  • geen hardware meer op locatie
  • flexibel en eenvoudig schaalbaar
  • voorspelbare kosten: u betaalt alleen voor daadwerkelijk gebruik
  • altijd up-to-date
  • mobiel werken via bijvoorbeeld flexplekken of thuiswerken is mogelijk

Meer informatie of demo aanvragen

Wilt u meer informatie of een demo bij u of ons op kantoor? Bel 088 - 242 80 00 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag een demo aan

Referentievideo Sodexo

Steeds meer organisaties kiezen ervoor om hun facilitaire diensten integraal uit te besteden. Om hun gasten en servicegebruikers kwalitatief hoogwaardige diensten te kunnen bieden, is een platform dat hierin kan ondersteunen van cruciaal belang. Leroy Zebeda, Manager Customer Servicedesk bij Sodexo, vertelt over zijn ervaringen met het storm-platform.

Meer informatie of demo aanvragen

Wilt u meer informatie of een demo bij u of ons op kantoor? Bel 088 - 242 80 00 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag een demo aan

Referentievideo Teleplan

Teleplan was op zoek naar een schaalbare, toekomstvaste en locatie-onafhankelijk oplossing voor de afhandeling van hun klantcontact. Met het Storm Cloud Contact Center van KPN hebben ze de juiste oplossing gevonden. Klanten worden via meerdere kanalen in één keer goed en snel geholpen waar agents constant real time inzicht hebben.

Meer informatie of demo aanvragen

Wilt u meer informatie of een demo bij u of ons op kantoor? Bel 088 - 242 80 00 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag een demo aan

Trends en ontwikkelingen in klantcontact

Eric Hartmans, expert klantcontact bij Content Guru, vertelt over de trends en ontwikkelingen, het belang van een klantcontactstrategie en waar je daarbij op moet letten. Ook gaat hij in op de voordelen van cloudtoepassingen voor klantcontact.

Meer informatie of demo aanvragen

Wilt u meer informatie of een demo bij u of ons op kantoor? Bel 088 - 242 80 00 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag een demo aan

Nieuws van Content Guru

Vodafone Storm vernieuwt klantcontact bij 44 gemeenten

Ontdek hoe Vodafone Storm klantcontact voor 44 gemeenten verbetert via het GT Connect 2-project.

Bekijk meer

Content Guru opgenomen in het 2023 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service

Content Guru opgenomen in het Challengers quadrant van het 2023 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service (CCaaS).

Bekijk meer

WWF kiest Content Guru voor digitale transformatie

WWF heeft Content Guru gekozen om de digitale transformatie van de organisatie te ondersteunen. Door deze nieuwe samenwerking zal Content Guru het WWF profiteren van het storm®-cloudplatform.

Bekijk meer

Content Guru verbetert spraakkanaal met nieuwe storm® LINK™-functies

Content Guru heeft aangekondigd de nieuwe functies van zijn populaire on-demand video- en file-sharing tool, storm® LINK™, uit te breiden. Lees hier alles.

Bekijk meer

Is AI een hype of een hit? De toekomst van AI in het Contact Center

Deze whitepaper identificeert drie belangrijke pijlers van AI in contactcenters die de AI-strategie van uw bedrijf zouden moeten sturen: AI om de ervaring van medewerkers te verbeteren, AI voor klantbehoud en AI voor kostenbesparing

Download whitepaper

Vraag het aan Content Guru

Aanhef *