Content Guru opgenomen in het 2023 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service
Toonaangevend in CCaaS volgens Gartner's Magic Quadrant 2023
Bracknell (VK)/ Den Haag (NL) – 9th August 2023: Content Guru, één van 's werelds grootste leveranciers van cloud technologie voor contact centers en klantervaring (CX), heeft vandaag aangekondigd dat het is geplaatst in het Challengers-kwadrant van het 2023 Gartner Magic Quadrant voor Contact Center as a Service (CCaaS) 1 .
Europees Leider in CCaaS - Een Diepgaande Blik op het Magic Quadrant 2023
In het Magic Quadrant 2023 werd gekeken naar de sterke punten van verschillende leveranciers. Op basis van de visie en uitvoering van elke leverancier plaatste Gartner ze in vier verschillende kwadranten. Het storm-platform van Content Guru is een gespecialiseerd CCaaS-platform en ondersteunt klanten die 100% uptime van het systeem nodig hebben.
Sean Taylor, CEO van Content Guru merkte op: “Dit is het vierde achtereenvolgende jaar van Content Guru in dit Magic Quadrant. Met deze erkenning zijn we ook verheugd onze positie als Europa's leidende CCaaS-leverancier te behouden en zijn we het enige bedrijf met een Europees hoofdkantoor dat in het rapport wordt erkend. De markt voor cloud contactcenters blijft sterk groeien en wordt een kerncomponent van de volgende generatie CX. De snelle acceptatie van generatieve AI in het afgelopen jaar om een reeks intelligente geautomatiseerde diensten te bieden, heeft dit een nog spannendere markt gemaakt om deel van uit te maken.”
“Naast ons werk dat AI-gestuurde diensten levert, zien we nog steeds een sterke verkoop van ons Customer Data Platform, een toegenomen acceptatie van 'digitale klant'-diensten door verbinding met Internet of Things-apparaten zoals telezorg en het toegenomen innovatieve gebruik van digitale kanalen zoals video om interacties tussen klanten en bedrijven en organisaties in de publieke sector te verrijken.”
Over Content Guru
Content Guru helpt organisaties bij het bereiken van de beste klantervaring. De op de cloud gebaseerde oplossing, storm®, zorgt ervoor dat verzoeken en problemen van klanten snel en nauwkeurig worden opgelost. storm cloud-services worden gebruikt door meer dan 1000 grote ondernemingen en organisaties in de publieke sector in meer dan 50 landen, en worden vertrouwd voor bedrijfskritische toepassingen door grote organisaties, zoals AXA, Stedin, Sodexo, Fleurop en Feenstra.
Direct contact
Meer weten?
Bel +[31] (0)88 - 242 80 00 of stuur een e-mail.