VNG selecteert Vodafone Storm om het klantcontact voor 44 gemeenten te verbeteren
Vandaag is aangekondigd dat Vodafone door VNG GT Connect 2 is geselecteerd om de communicatie met inwoners toekomstbestendig te maken.
Door het grootschalige project zullen Content Guru, Vodafone Business en Pridis meer flexibiliteit, schaalbaarheid en kanalen bieden voor lokale overheden in heel Nederland via het storm platform, het Cloud Contact Center as a Service (CCaaS) platform van Content Guru.
44 gemeenten geselecteerd
GT Connect 2 is een gezamenlijke aanbesteding onder toezicht van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG), de belangenorganisatie en kennisplatform voor alle Nederlandse gemeenten. Deze organisatie heeft namens 44 gemeenten een omnichannel platform geselecteerd.
Met de storm-oplossing kunnen burgers op verschillende manieren contact opnemen met gemeenten, bijvoorbeeld via sociale media, telefoon, e-mail of zelfs een online chat. Als gevolg hiervan zullen inwoners profiteren van een grotere flexibiliteit, waardoor zij het kanaal kunnen kiezen dat het beste bij hun behoeften en voorkeuren past.
VodafoneZiggo
VodafoneZiggo, de grootste kabelexploitant van Nederland, is een aanbieder van communicatiediensten en is met het storm platform actief op de Nederlandse markt. Met storm kunnen organisaties in zowel de publieke als de private sector moeiteloos omnichannel en omnidata-oplossingen leveren.
Een betere gemeentelijke ondersteuning
“Het besluit om voor Vodafone en het storm platform van Content Guru te kiezen zorgt ervoor dat gemeenten in heel Nederland de mogelijkheid hebben om de beste omnichannel ondersteuning aan hun inwoners te bieden”, Michael van den Brink, Country Manager bij Content Guru. “Onze samenwerking met Vodafone Ziggo ondersteunt organisaties in een groot aantal sectoren in Nederland en we zijn verheugd om te kunnen werken aan het leveren van het zeer krachtige en schaalbare platform van om de ervaringen voor burgers in het hele land te verbeteren. We kijken ernaar uit om aan het GT Connect 2-project te werken en ervoor te zorgen dat gemeenten de beste communicatie kunnen bieden.”
Over Content Guru
Content Guru helpt organisaties bij het bereiken van de beste klantervaring. De op de cloud gebaseerde oplossing, storm®, zorgt ervoor dat verzoeken en problemen van klanten snel en nauwkeurig worden opgelost. storm cloud-services worden gebruikt door meer dan 1000 grote ondernemingen en organisaties in de publieke sector in meer dan 50 landen, en worden vertrouwd voor bedrijfskritische toepassingen door grote organisaties, zoals AXA, Stedin, Sodexo, Fleurop en Feenstra.
Direct contact
Meer weten?
Bel +[31] (0)88 - 242 80 00 of stuur een e-mail.