Stel uw vraag Tender selectie advies 

Content Guru als ‘Leader’ in Gartner Magic Quadrant 2019 voor Contact Center as a Service

Cloud contact center en customer engagement provider, Content Guru, is gepositioneerd in het ‘Leaders’-kwadrant in het Gartner Magic Quadrant 2019 voor Contact Center as a Service, West-Europa.

Deze beoordeling door Gartner, het toonaangevende analistenbedrijf voor de technologiemarkt, volgde een uitvoerig proces. Gartner heeft ook een evaluatie uitgevoerd van de volledigheid van de visie en het vermogen van leveranciers om uit te voeren. Gartner plaatste Content Guru het hoogst vanwege zijn uitvoerend vermogen.

Inzet van intelligente automatisering en customer journey intelligence

Content Guru helpt de klant- en agentervaring van organisaties te transformeren door het brede scala aan functies die worden aangeboden binnen het storm-platform, de implementatie van intelligente automatisering ter ondersteuning van de afhandeling van klantvragen en het gemak van het integreren van Content Guru met andere systemen zoals Customer Relationship Management (CRM) en case management. Content Guru verbeterde zijn positie ten aanzien van de volledigheid van de visie in vergelijking met het voorgaande jaar en positioneerde het als leider in het algemeen. Vanuit het perspectief van Content Guru is de positie te danken aan de visie van het bedrijf om menselijke agenten te helpen om vragen van klanten beter op te lossen, door de inzet van intelligente automatisering en customer journey intelligence.

Sean Taylor, CEO van Content Guru, merkte op: “Wij geloven dat het Magic Quadrant van Gartner een waardevolle informatiebron is, die we binnen onze eigen organisatie gebruiken om de beste leveranciers van oplossingen te beoordelen. We zijn verheugd om opnieuw in het rapport van dit jaar te worden geplaatst. We zijn van mening dat onze voortdurende vooruitgang wordt erkend door onze positie in het leiderskwadrant.”

“We hadden het grote geluk om meer dan tien jaar geleden met een aantal zeer vooruitstrevende klanten de cloud in te kunnen en ze hebben geholpen de basis te leggen voor het succes dat we vandaag ervaren.”

Vooruitstrevende contactcenters in de cloud

Contactcenters maken een enorme transformatie door, omdat ze onderdeel worden van een meer geavanceerde Customer Experience (CX) en Engagement-omgeving. Ondernemingen van elke omvang en zelfs overheden omarmen deze verandering en we verwachten dat tot 90% van de markt zal overstappen op cloudgebaseerde CX als onderdeel van dit proces.

Gartner, Magic Quadrant voor Contact Center as a Service, West-Europa, Simon Harrison, Steve Blood, Drew Kraus, 15 oktober 2019

Download het volledige rapport

Vraag het aan Content Guru

Aanhef *