Stel je vraag 

Gestructureerd klantcontact voor KwikFit door Content Guru

165 filialen voorzien van systeem

Met 165 KwikFit-filialen in Nederland is een goed functionerend contactcenterplatform van onschatbare waarde. Dit was tot voorkort niet het geval. Samen met Content Guru is het bedrijf tot een oplossing gekomen.

Frustratie door verouderde systemen

Een eenvoudige opgave was het klantcontact van KwikFit zeker niet. Door onvoldoende inzichten én een verouderd contactcenterplatform was de inrichting van het klantcontact wat ingewikkeld. Door het verouderde systeem bleek ook dat weknemers tijdens de coronapandemie niet vanuit huis konden werken.

Implementatie op afstand

Het storm-platform bleek de oplossing voor KwikFit. Implementatie van het systeem tijdens de coronapandemie was even schakelen. Via teams is het echter vlekkeloos verlopen! In samenwerking met Vodafone konden alle 165 filialen tijdens het hoogtepunt van Corona aansluiten op het storm-platform.

Resultaten om over naar huis bellen

Sinds de implementatie van het storm-platform zijn er aanzienlijke vooruitgangen geboekt!

Zomaar een greep uit de resultaten:

  • Door meer kanalen is het werk afwisselender geworden
  • Meer inzicht in de processen
  • Uitgebreide mogelijkheden tot rapportages.

Lees alles over het Storm platform bij KwikFit

Over Content Guru

Als marktleider op het gebied van communicatietechnologie vanuit de cloud levert Content Guru oplossingen voor customer engagement en customer experience aan honderden grote organisaties over de hele wereld.

Content Guru’s omnichannel oplossing storm® biedt vrijwel onbeperkte schaalbaarheid vanuit de cloud, ongeëvenaarde integratiemogelijkheden en toonaangevende AI. Content Guru zorgt ervoor dat contactcenters en hubs voor customer engagement naadloos aansluiten op de behoeften van elke klant. storm wordt gebruikt door publieke en private organisaties in Europa, de VS en Azië-Pacific, in sectoren variërend van financiële dienstverlening en gezondheidszorg tot overheidsinstanties en nutsvoorzieningen. Klanten die voor hun missiekritische dienstverlening gebruik maken van storm zijn onder meer Sodexo, NHS England, Stedin en G4S.

Meer over Content Guru

085 - 130 16 69 Contact