Stel uw vraag Tender selectie advies 

KNVB trapt af tijdens de storm-klantendag

Verleden, heden en toekomst van klantcontact

Op de zonnige KNVB Campus in Zeist vond de derde storm-klantendag plaats. Deze dag werd georganiseerd in samenwerking met KPN. Ruim 50 deelnemers waren aanwezig, waaronder Feenstra, Nsecure, Hap Zeeland, G4S, Moneyou en Nuon. Zij konden naast een gevarieerd programma ook genieten van een rondleiding over het terrein van de KNVB Campus.

Klantcontact vanuit de KNVB

Maarten Hoffer, Marketing Manager van de KNVB, trapte de klantendag af met interessante feiten over hoe belangrijk klantcontact is voor KNVB. Met ruim 1,2 miljoen leden en jaarlijks vele evenementen is klantcontact voor de KNVB een belangrijk focuspunt geworden. Door middel van het inrichten van hun webcare kunnen ze zich steeds beter richten op het opbouwen van klantprofielen.

Verleden, heden en toekomst van klantcontact

Vervolgens presenteerde Sean Taylor, CEO van Content Guru, een overzicht over de historie, het heden en de toekomstplannen van klantcontact en de leidende rol die Content Guru op dit moment hierin speelt. 

Chatbots, webchat en beeldherkenning

Richard Manthorpe, Product Director van Content Guru, gaf vervolgens een inkijk in de nieuwste ontwikkelingen van de storm producten waarbij chatbots, webchat en beeld herkenning aan bod kwamen. Daarnaast is ook de ‘Speach-to-Text’ applicatie live gedemonstreerd.

Internet of Things

“De technische ontwikkelingen gaan erg snel”, concludeerde ook Bianca de Haan, Teammanager Services bij Noordhof, tijdens het evenement. De mogelijkheden die IOT (Internet of things) biedt voor het optimaal bedienen van je klanten zijn ongekend.

Vraag het aan Content Guru

Aanhef *