079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Multidisciplinair klantcontact bij Drukwerkdeal

Tevreden klanten door innovatieve klantcontact oplossing

Drukwerkdeal is in 2005 ontstaan als afstudeerproject. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf een gigantische groei doorgemaakt. Niet alleen business to business eindgebruikers, maar ook resellers en zelfs consumenten weten Drukwerkdeal steeds vaker te vinden. Deze groei willen ze graag doorzetten en hun visie is dan ook dat zij in 2020 de beste werkgever willen zijn, met een omzet van 200 miljoen en een NPS van 70.

Meer groei is ook meer klantcontact

Met de groei van het bedrijf is ook de hoeveelheid klantcontact enorm toegenomen. Zat er in 2008 nog één Customer Service medewerker, in 2015 waren het er 50. En daarmee kwamen ook de uitdagingen, want hoe houd je je customer service schaalbaar en waarborg je een steeds hogere klanttevredenheid in een afdeling die zo in beweging is?

Verbetering van de KPI’s bij Drukwerkdeal door eigen klantteams

In 2015 startte Drukwerkdeal met het werken in cirkels en heeft sindsdien al haar KPI's enorm zien verbeteren. Iedere klant heeft door deze werkwijze een eigen klantteam waar hij terecht kan.

Het resultaat? Hogere servicelevels, een verbeterde NPS, betere klantwaarderingen en nog veel meer. Hoe heeft Drukwerkdeal dat gedaan? Hoe leid je de klant zonder keuzemenu's naar de juiste medewerker? Hoe maak je het verschil in de wereld van opkomende spelers en communicatiemiddelen op het gebied van online drukwerk?

De klant centraal zetten als belangrijkste uitgangspunt

Eén van de belangrijkste uitgangspunten is dat de klant centraal staat en dat er persoonlijk klantcontact is. Klanten hebben dan ook online inzicht in het ‘smoelenboek’ en kunnen rechtstreeks contact hebben met deze medewerker. De cirkels, de teams, zijn zelfsturend en handelen multidisciplinair klantcontact af. Deze manier van werken geeft de medewerkers een hoge mate van verantwoordelijkheid met elkaar. De kwaliteit van de dienstverlening wordt bepaald door de medewerkers en opleiding is daarbij essentieel.

Innovatieve klantcontact oplossingen van Frontline

Een slim communicatieplatform voor telefonie, e-mail en andere kanalen helpt hen hierbij. Dit platform biedt goede rapportages en realtime inzicht in de statistieken. Onze expertise is het inrichten van klantgerichte en innovatieve klantcontact oplossingen. De combinatie van kennis en ervaring in de klantcontact branche en een klantgerichte werkwijze is onze belangrijkste meerwaarde. Met de juiste inzet van de beste technologie creëren wij voor jouw klant een beleving. Een beleving waar de klanttevredenheid en de medewerker tevredenheid mee wordt vergroot.

Frontline: Wij creëren klantbeleving!

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar. In deze tijd hebben wij de markt sterk zien veranderen. Wat door de jaren heen is gebleven, is de passie voor onze klanten. Wij zijn totaalontzorgers voor organisaties die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan!

Mogen wij u ook overtuigen?

Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvende demonstratie van onze klantcontact software, altijd met klantgericht advies. Bel direct 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Direct contact

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar.

Wij creëren klantbeleving! Meer weten?
Bel 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Frontline Services

Aanhef *