Stel uw vraag Tender selectie advies 

Whitepaper: 10 tips voor toekomstbestendig klantcontact

Van onzeker naar ondernemen

Het contact center is de spil van het bedrijf; het is dé afdeling voor marketing, verkoop en dienstverlening. Als bedrijf wil je dan ook inzicht hebben in wat er gebeurt in het contact center, kunnen sturen en plannen. Het laatste waar je op zit te wachten is een onzekere situatie of de communicatieplatformen nog wel voldoende innovatief zijn om je klanten vandaag en in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn. Verouderde systemen zijn vaak log en traag, om nog maar te zwijgen over het enorme aantal systemen dat gebruikt wordt door medewerkers.

De ideale situatie? Eén innovatief communicatie platform waarop alle klantinteracties binnenkomen die vervolgens door de meest geschikte medewerker worden afgehandeld.

Verrassend

Een klant wil in één keer goed geholpen worden zonder eindeloos te zijn doorverwezen of lang in de wacht te hebben gestaan. Frustrerend als nógmaals wordt gevraagd om je verhaal te vertellen waarvoor je contact opneemt. In deze steeds meer digitaal wordende wereld, stijgen de verwachtingen van klanten. Ongeacht via welk kanaal hij contact zoekt, gaat hij er vanuit dat zijn gehele dossier inzichtelijk is.

Hoe zorg je er voor dat het contact center dé plek is waar klanten op een verrassend goede manier geholpen worden?

Met deze 10 tips bent u klaar voor toekomstbestendig klantcontact.

Vraag gratis whitepaper hier aan

Voor vragen of een passend advies voor uw organisatie, neemt u contact op met Frontline, bereikbaar op: 088 2680 780.

Direct contact

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar.

Wij creëren klantbeleving! Meer weten?
Bel 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Frontline Services

Aanhef *