Multi Channel Klantcontact Software
Alle klantcontacten over alle kanalen in één systeem
Trinicom is dé softwareleverancier op het gebied van web based multi channel klantcontact software. Met Trinicom 5 (T5™) bent u 'always e-vailable': 24/7 bereikbaar voor uw klanten tegen lagere kosten. Als specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, hypersearch, chatbots en call management richt Trinicom zich op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5. T5 is een op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie die geheel is in te richten op het klantcontactproces van uw organisatie. Met T5 zorgt u ervoor dat de belangrijkste klantcontacten op uw contactcenter snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom u bij het optimaal inrichten van een multi channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verlagen van de servicekosten en het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, chat en telefoon. Dit resulteert voor u in tevreden klanten, volledig inzicht in de klanthistorie, een beheersbaar klantcontactproces en kostenbesparingen.
Trinicom helpt u om:
- Uw klanttevredenheid te verhogen.
- Op klantcontactkosten te besparen.
- Inzicht in klantgedrag te krijgen.
- De effectiviteit van uw medewerkers te verhogen.
- Uw klanten 24/7 online beter van dienst te zijn.
- Beter bereikbaar te zijn.
Bron: Trinicom