Hosted callcenter software
Compleet online callcenter inrichten op licentiebasis
Callcenter van de toekomst
Hosted contact centers zijn de toekomst. Met de komst van VoIP is het mogelijk om een volledig callcenter platform als dienst af te nemen.
Callcenter inrichten tegen lage investeringen
In de praktijk worden hosted contact center oplossingen veel toegepast in kleinere callcenter omgevingen (vanaf 5 seats) waar voor het eerst ACD functionaliteit nodig is voor een gewenste professionaliseringsslag. Door het contact center los te koppelen van de bestaande bedrijfstelefonie omgeving, kan snel het gewenste doel gerealiseerd worden en tegelijkertijd de levensduur van de bestaande telefooncentrale verlengd worden. Dus met een beperkte investering kunnen grote voordelen behaald worden.
Callcenter medewerkers overal bereikbaar
Andere bedrijven gebruiken de hosted callcenter software om een virtueel contactcenter te creëren met callcenter agents op verschillende locaties in binnen- en buitenland. Ideaal voor organisaties die het nieuwe werken stimuleren of werken met flexwerkers vanwege belpieken in het callcenterde. Omdat de callcenter medewerkers overal via internet met een standaard PC en callcenter headset kunnen inloggen, maakt dit nieuwe bereikbaarheidsconcepten mogelijk die in hoge mate bijdragen aan uw callcenter bereikbaarheid. Supervisors kunnen medewerkers op afstand coachen en hebben een volledig inzicht in de service levels van iedere agent of groep, waar ook ter wereld.
Bewezen callcenter functionaliteit
Mtel biedt op basis van de All-IP software van CosmoCom een geavanceerd multichannel callcenter software platform voor zowel inbound als outbound klantcontact. De Cosmocall Universe software heeft zich met honderden implementaties en duizenden seats over de gehele wereld ruimschoots bewezen in de praktijk.
Uitgebreide callcenter management rapportages
De hosted callcenter dienst kan volledig worden geïntegreerd met Hosted IVR en PBX dienstverlening en is tevens voorzien van een callscripting omgeving, voice recording, co-browsing, uitgebreide realtime en historische callcenter rapportages en vele andere features. De dienst is eenvoudig te integreren met CRM- of ERP-pakketten zoals Microsoft CRM Dynamics, RightNow of NICE. Door bovendien gebruik te maken van zogenaamde CTI-koppelingen tussen de telefonieomgeving en uw CRM-systeem kunt u klantherkenning laten plaatsvinden, voordat een gesprek beantwoord wordt. De contact center agent heeft hiermee alle gegevens over de beller voorhanden, waarmee u de verwachting van uw klant (customer expectation) kunt overtreffen.
Callcenter Flexibiliteit gegarandeerd
Het ‘concurrent’ licentiemodel, waarbij u betaalt voor het aantal gelijktijdige gesprekken, biedt u ultieme flexibiliteit om pieken op te vangen zonder voor langere tijd te betalen voor functionaliteit die niet gebruikt wordt. Met ons licentiemodel is het bovendien mogelijk tijdelijk extra maandlicenties af te nemen.
Het hosted callcenter model betekent voor u als klant dat u altijd de beschikking heeft over de nieuwste callcenter software standaarden en dat u als organisatie geen omkijken heeft naar het beheer van het platform. Bovendien kent het Online Contact Center platform een korte implementatietijd en zijn grote eenmalige investeringen niet van toepassing. Onze business cases laten zien dat u een besparing van 70% kunt realiseren op uw huidige callcenter infrastructuur.
Benieuwd naar een live demonstratie?
Neem direct contact met ons op via het formulier op deze pagina of bel 088 - 428 31 11.