In 15 stappen naar écht onderscheidend klantcontact
Gratis whitepaper 'Het klantcontactmodel'
Op basis van ervaringen bij de honderden bedrijven en organisaties waar Evolve IP een elementaire bijdrage levert aan de ondersteuning van het klantcontactproces hebben wij een klantcontactmodel opgesteld. Het is gebaseerd op een integrale bereikbaarheidsaanpak en stelt uw klant centraal in het klantcontactproces.
Tips & best practices in klantcontact
Onze consultants gebruiken het klantcontactmodel bij de advisering aan zowel bestaande als nieuwe klanten. In dit whitepaper laten wij u er graag mee kennismaken. Stap voor stap lichten we de verschillende onderdelen van het klantcontactmodel toe, geven we tips en ‘best practices’ en relevante conclusies uit recent uitgevoerd consumentenonderzoek.
Binnen één uur zelf ontdekken welke stappen U kunt zetten
U kunt met de stappen uit het laatste hoofdstuk direct aan de slag om een self assessment te maken. Binnen één uur heeft u in kaart waar u staat en welke stappen u kunt zetten op weg naar onderscheidend klantcontact.
Vraag het gratis whitepaper nu aan!
Als specialist op het gebied van klantcontact stelt Evolve IP de resultaten van het onderzoek geheel vrijblijvend en kosteloos beschikbaar. Volg onderstaande link en vraag bij Evolve IP het rapport gratis aan.
Aanvragen GRATIS whitepaper Klantcontactmodel
Voor vragen over de uitkomsten van het onderzoek of een passend advies kunt u altijd een afspraak maken met een adviseur van Evolve IP, bereikbaar op 088 428 31 11.
Direct contact
Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.
Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.