079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Hosted IVR Systeem

Interactive Voice Response systeem online op basis van abonnement

Optimaal klantcontact is bepalend voor het succes van organisaties. Een professionele klantenservice is daarbij essentieel. Ieder moment van klantcontact biedt immers de kans op het achterlaten van een positieve indruk en het tegemoetkomen of zelfs overtreffen van de klantverwachting.

Voice response systeem met online functionaliteit

Een hosted IVR oplossing biedt uitkomst om een (potentiële) klant te voorzien van informatie of direct door te verbinden naar de persoon of afdeling die direct kan helpen. Standaard vragen kunnen worden afgehandeld met een standaard antwoord in de vorm van een meldtekst. Daarnaast kunnen er tijdelijke boodschappen of alternatieve gespreksrouteringen worden ingesteld (bijvoorbeeld naar een ander callcenter), zodat er snel kan worden ingespeeld op actualiteiten, acties of calamiteiten. Ook de mate van bereikbaarheid (alleen kantooruren of 24/7) kunnen met een hosted IVR systeem eenvoudig worden geregeld.

Callcenter gesprekstijden automatisch terugdringen

Mtel biedt met haar hosted interactive voice response systeem een bereikbaarheidsoplossing waarbij gebruik wordt gemaakt van een IVR platform inclusief ACD systeem. De hosted IVR zorgt behalve voor het verhogen van de klanttevredenheid ook voor een kostenbesparing: door het belverkeer te stroomlijnen kunnen callcenter medewerkers of gehele afdelingen worden ontlast.

Voordelen IVR manager met ACD systeem

De interactive voice response diensten van Mtel worden volgens het SaaS (Software as a Service) model geleverd. Dit heeft een groot aantal voordelen ten opzichte van een traditioneel IVR systeem. Naast een besparing op de grote eenmalige investeringen is het hosted IVR platform van Mtel snel te implementeren.

Doordat het een online systeem betreft kunnen de nieuwste functionaliteiten op het gebied van (telefonische) bereikbaarheid eenvoudig worden doorgevoerd. Zo bent u altijd verzekerd van een up-to-date en volledig IVR systeem. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van gedeelde platformen met een zeer grote lijncapaciteit, zodat ook op piekmomenten kan worden gerekend op voldoende opvangcapaciteit. De hosted IVR oplossingen kunnen volledig worden geïntegreerd met andere online diensten en software toepassingen.

24/7 uw eigen IVR manager beheren en aanpassen

De IVR diensten van Mtel kunnen door de gebruiker zelf worden beheerd via een webtool. Deze is via elke PC die verbonden is met het internet te benaderen. Er kan met behulp van de webtool 24 uur per dag, 7 dagen per week instellingen in de IVR manager worden gewijzigd, onafhankelijk van de locatie van de gebruiker. Op deze manier hoeft er geen technisch/functioneel beheerder te worden aangesteld om een wijziging aan te brengen.

Benieuwd naar een live demonstratie?

Neem direct contact met ons op via het formulier op deze pagina of bel 088 - 428 31 11.

Het IVR systeem van Mtel

  • gespreksroutering naar eindbestemming
  • meldtekst (ook als overloop/buiten opening)
  • wachtrij
  • overloop (naar alternatieve eindbestemming of meldtekst)
  • openingstijden
  • (flexibele) menu’s
  • voice tool

Het begint met een goed gesprek

Vraag een demo aan

Direct contact

Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.

Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Mtel, De GespreksPartner in klantcontact

Aanhef *