Stel uw vraag Tender selectie advies 

VoIP Telefooncentrale

Hosted IP Telefonie

Nu het gebruik van VoIP (Voice-over-IP) toepassingen steeds meer ingeburgerd raakt, is het inkopen van telefooncentrale functionaliteit als dienst een serieuze optie geworden. Deze zogeheten bedrijfstelefonie, gericht op de persoonlijke bereikbaarheid van medewerkers, maakt onderdeel uit van de totale bereikbaarheid van een bedrijf of callcenter. Net als vele andere hosted software oplossingen wordt de online telefooncentrale als een dienst aangeboden, zonder dat daarin hoeft te worden geïnvesteerd.

De hele organisatie of contact center optimaal bereikbaar

Deze persoonlijke bereikbaarheidsoplossing gaat veel verder dan traditionele analoge telefooncentrales, zowel in de implementatie als in functionaliteit. De VoIP telefooncentrale bevindt zich niet meer op locatie en hoeft niet meer te worden beheerd.

Optimale bereikbaarheid zonder investering

Mtel host en beheert de telefooncentrale en maakt deze online toegankelijk via een dataverbinding. Dit kan omdat de telefooncentrale gebruik maakt van SIP technologie, die spraakcommunicatie op basis van VoIP mogelijk maakt. De telefooncentrale, oftewel IP PBX, die Mtel heeft gekozen is gebaseerd op technologie van Broadsoft, de marktleider in IP telefooncentrales. Dankzij deze technologie kan Mtel hosted IP telefonie vanaf haar datacenters leveren en is de dienst toegankelijk vanaf alle locaties en telefoons: vaste IP telefoons en draadloze DECT IP telefoons, mobiele telefoons en softphones op de PC. Omdat de technologie vendor-onhankelijk is, biedt dit optimale bescherming van een investering in bestaande IP telefoons en centrales.

Uitgebreide gebruikersprofielen voor ieder afdeling

Voor ieder type medewerker of afdeling, van callcenter agent tot kantoormedewerker en van manager tot flexwerker, zijn er diverse gebruikersprofielen beschikbaar. Hiermee krijgt elk type medewerker die functionaliteit die van belang is om efficiënt te kunnen werken. Zo is er bijvoorbeeld voor de telefonist(e) een gebruikersprofiel beschikbaar waarmee in één oogopslag alle binnenkomende gesprekken kunnen worden beheerd, geschakeld en gevolgd. Voor bijna alle gebruikersprofielen is er zowel binnen Microsoft Outlook als Internet Explorer een toolbar waarmee de gebruiker eenvoudig vanuit het eigen adresboek gesprekken kan opzetten, aannemen en doorverbinden en tevens de instellingen kan beheren.

VoIP telefooncentrale op licentiebasis

Net als bij andere hosted software oplossingen heeft de organisatie voordelen met betrekking tot schaalbaarheid. Het aantal gebruikerslicenties kan snel en gemakkelijk worden uitgebreid, zodat u alleen betaalt voor licenties die op dat moment nodig zijn. De Mtel VoIP telefooncentrale kan naar uw wensen op ieder moment optimaal geïntegreerd worden met de Mtel hosted callcenter software en hosted IVR oplossingen.

Stimuleer ‘Het Nieuwe Werken’

Een belangrijk voordeel van de online telefooncentrale is de uitgebreide functionaliteit, die onder andere ‘Het Nieuwe Werken’ mogelijk maakt: persoonlijke bereikbaarheid, onafhankelijk van toestel en plaats. Elke gebruiker is gekoppeld aan één of meer vaste of mobiele toestellen.

Het begint met een goed gesprek

Vraag een demo aan

Direct contact

Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.

Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Evolve IP, De GespreksPartner in klantcontact

Aanhef *