Stel uw vraag Tender selectie advies 

T5 E-mail Response Management

Uw uitdagingen

E-mail is een veel gebruikt kanaal voor klantcontact. Het is een  snel en eenvoudig kanaal voor de klant. Communicatie per e-mail neemt maandelijks toe. Op het moment dat u meer dan 100 e-mails per dag ontvangt, neemt het overzicht en daarmee de kwaliteit af.

Elke e-mail wordt handmatig bekeken en doorgestuurd naar een medewerker. Er wordt geen bevestiging gestuurd en u weet niet of de e-mail (op tijd) wordt beantwoord. Elke medewerker beantwoordt een e-mail naar eigen inzicht. U heeft geen enkel zicht op responsetijd, kwaliteit en uniformiteit van het antwoord.


Vind de juiste oplossing

T5 E-mail Response Management
Voor een efficiënte en uniforme afhandeling van e-mails is T5 de oplossing. De inkomende mails worden centraal ingelezen en automatisch gescand en op basis van ingestelde regels toegewezen aan een afdeling. Aan de hand van de toewijzing wordt de responstijd bepaald en de ontvangstbevestiging naar de klant verstuurd.

De vragen worden per afdeling en/of medewerker overzichtelijk gepresenteerd in het contactenoverzicht. Vanuit dit overzicht krijgt de medewerker snel inzicht in de openstaande vragen en de bijbehorende service levels. Nadat het contact is geopend, dient de medewerker zo snel mogelijk het juiste "standaard" antwoord te vinden op de vraag van de klant. Hierbij kan de medewerker gebruik maken van de antwoordsuggesties en/ of de uitgebreide kennisbank.

Nadat alle antwoorden zijn gevonden en overgenomen, kan de medewerker de tekst muteren, een bijlage toevoegen of een afdruk van het contact maken. Indien de medewerker tekst aan
het antwoord toevoegt, dan is het mogelijk om de tekst te controleren op eventuele spelfouten. Zodra alles akkoord is, kan de mail worden beantwoord.

Lees het volledige artikel in de bijgesloten PDF