Stel uw vraag Tender selectie advies 

De uitdaging van omnichannel klantcontact oplossen

Hoe bied je over alle contactkanalen een excellente service?

'Als het gaat over klantcontact lijkt het vandaag de dag alleen nog maar te gaan over Digitalisering, Artificial Intelligence, Customer Experience en het inzetten van Bots.' 

'Maar als ik kijk naar recente onderzoeken van o.a. Dimension Data, Stichting KIRC en KSF blijkt dat het merendeel van de organisaties nog worstelt met de inrichting van Omnichannel klantcontact en het volgen van klanten over de diverse contactkanalen die zij gebruiken.'

'Ook uit een Frontline enquête onder onze klanten blijkt dat “Omnichannel/nieuwe kanalen toevoegen” in de top 3 staat van hun uitdagingen voor 2019/2020.'

 

Wat is Omnichannel klantcontact?

'Bij Omnichannel klantcontact staat de klant en zijn klantreis, ook wel Customer Journey, centraal. De klant kan kiezen via welk kanaal hij contact wil leggen met de organisatie. Onafhankelijk van het gekozen kanaal wordt een consistente service geboden met relevante content.' 

'Tijdens de klantreis kan de klant van kanaal wisselen, waarbij de contextuele informatie naadloos meegaat. Het resultaat is een service die als snel, persoonlijk en gemakkelijk wordt ervaren.'

Bouwstenen Omnichannel klantcontact

Wil je weten hoe we de klant, tijdens zijn reis, over alle kanalen kunnen volgen en hierbij een excellente service kunnen bieden?

Lees hier het hele blog

Direct contact

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar.

Wij creëren klantbeleving! Meer weten?
Bel 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Frontline Services

Aanhef *