Stel uw vraag Tender selectie advies 

Medewerkers investeren in Frontline

Klanten kunnen onveranderd terecht voor innovatieve klantcontact oplossingen

Frontline Services heeft er, na een zorgvuldige strategische heroriëntatie, uiteindelijk voor gekozen om volledig autonoom door te groeien. Uit de afgeronde analyse is gebleken dat juist de kracht van de onafhankelijkheid en zelfstandigheid enorm gewaardeerd wordt. Ook is nadrukkelijk gekeken naar de continuïteit voor klanten en medewerkers. Deze wordt dan ook gewaarborgd door het feit dat de onderneming voor een groot deel in handen komt van de directie en medewerkers. Marcel Reuvers en GertJan Coolen blijven betrokken als aandeelhouder en directie, echter zij doen ook een stapje terug om zich meer richten op CC4Skype, de contact center oplossing voor Skype for Business en Microsoft Teams. 

Ontwerpen, implementeren en beheren van contact center oplossingen

Voor klanten van Frontline blijft de goede service die zij gewend zijn ongewijzigd: het is en blijft de organisatie waar klanten terecht kunnen voor innovatieve klantcontact oplossingen. Frontline houdt zich bezig met het ontwerpen, implementeren en beheren van contact center oplossingen. De sterk groeiende onderneming geeft hier samen met partners zoals Genesys en Verint succesvol invulling aan en wordt door hun jarenlange ervaring inmiddels ook breed in de markt herkend. 

Focus op klanttevredenheid

Marcel Reuvers, Algemeen Directeur: “Afgelopen jaar is er door verschillende partijen interesse getoond in Frontline. Voor ons stond en staat centraal dat de service die klanten van ons gewend zijn gecontinueerd zou worden. Wij zijn erg trots op hetgeen wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd. De focus op klanttevredenheid, klanten geven ons gemiddeld een 8,4, heeft de basis gelegd voor een gezond en groeiend bedrijf.  Wij wilden dat de continuïteit voor een langere termijn goed gewaarborgd werd.  Wij zijn dan ook blij en trots dat ongeveer de helft van de medewerkers heeft geïnvesteerd in de aandelen van Frontline. Dit is een zeer goede basis voor de lange termijn relaties die wij met onze klanten en medewerkers voor ogen hebben.”

Frank Fennema, CFO: “Echt een enorm mooie kans om nu te kunnen participeren in het bedrijf waar ik al een paar jaar met veel plezier werk. Samen met alle andere collega’s gaan we verder bouwen aan dit succesverhaal!”

Oplossingen voor ultiem gevoel van klantbeleving 

Ramon Bakker, Manager Operations: “Ik werk dagelijks met veel plezier voor onze klanten en Frontline. De combinatie met mijn geloof in de kracht van onze oplossingen om onze klanten en hun klanten het ultieme gevoel van klantbeleving te geven, maakt dat ik graag samen met alle collega’s hieraan blijf bijdragen. Hierin te kunnen participeren is een mooie kans!”

Innovatieve klantcontact oplossingen van Frontline

Een slim communicatieplatform voor telefonie, e-mail en andere kanalen helpt klanten van Frontline hierbij. Dit platform biedt goede rapportages en realtime inzicht in de statistieken. Frontline: “Onze expertise is het inrichten van klantgerichte en innovatieve klantcontact oplossingen. De combinatie van kennis en ervaring in de klantcontact branche en een klantgerichte werkwijze is onze belangrijkste meerwaarde. Met de juiste inzet van de beste technologie creëren wij voor jouw klant een beleving. Een beleving waar de klanttevredenheid en de medewerker tevredenheid mee wordt vergroot.”

Direct contact

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar.

Wij creëren klantbeleving! Meer weten?
Bel 088 - 2 680 780 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Frontline Services

Aanhef *