Stel uw vraag Tender selectie advies 

Gratis webinar over omnichannel klantcontact

Behandelt u uw klanten echt identiek over alle klantcontact kanalen heen?

  • Behandelt u uw klanten echt identiek over alle klantcontact kanalen heen?
  • En vindt uw klant dat ook?
  • Kunt u de juiste informatie uit het systeem halen om inzicht over alle kanalen te krijgen in de resultaten van uw contact center?
  • Kunnen uw contact center medewerkers werken vanuit één overzichtelijke applicatie?

Mogelijkheden omnichannel klantcontact

Op deze vragen gaf consultant Patrick Martinus van Evolve IP antwoord tijdens een webinar. In dit webinar heeft hij uitgebreid gesproken over de mogelijkheden die omnichannel klantcontact biedt. Wat is het verschil tussen multichannel en omnichannel? En welke tips kunt u meenemen tijdens de zoektocht naar een nieuw omnichannel klantcontact systeem?

Bekijk de recording van dit webinar en kom te weten of uw organsiatie de juiste stappen heeft gezet of kan gaan zetten om uw klanten een omnichannel klantcontact beleving te laten ervaren.

Bekijk webinar

Direct contact

Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.

Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Evolve IP, De GespreksPartner in klantcontact

Aanhef *