Bellen via VoIP en internet
Online bedrijfstelefonie en communicatie tools
Wie 50 jaar geleden een kantoor betrad en dat nu weer doet, ziet grote verschillen. De typemachine heeft plaats gemaakt voor de PC. Stapels post zijn vervangen door e-mail en grote papieren archieven door datacenters. Maar één ding staat er nog steeds: het telefoontoestel.
Bellen via VoIP en internet
Nu is het moment aangebroken dat ook dit gaat veranderen. Telefonie is vandaag een software-applicatie met nieuwe mogelijkheden, die de ouderwetse telefooncentrale gaat vervangen. Nieuwe technologieën als VoIP (Voice over IP) en internet maken ‘Het Nieuwe Werken’ mogelijk: persoonlijke bereikbaarheid, onafhankelijk van toestel en plaats. Medewerkers bepalen zelf waar en wanneer ze bereikbaar zijn en zijn daarvoor niet meer gebonden aan een vaste werkplek.
Persoonlijke communicatie tools voor de callcenter medewerker
Er bestaat voor iedere medewerker een op maat gesneden set communicatie tools. Hiervoor worden standaard profielen gedefinieerd. Uw buitendienstmedewerkers en managers zijn bijvoorbeeld zowel op kantoor als onderweg bereikbaar op één nummer. De telefoniste beschikt over een PC applicatie om snel en efficiënt door te verbinden naar een beschikbare medewerker. Door in te loggen op een vrij toestel zijn flexwerkers overal bereikbaar op hun eigen nummer. Tot slot is ook voor klantenservicemedewerkers een speciale callcenter desktopapplicatie beschikbaar.
Zorgeloos bereikbaar met Mtel Online bedrijfstelefonie
De Mtel Online bedrijfstelefonie dienst (OBT) biedt alle functionaliteiten van een traditionele telefooncentrale en meer. OBT wordt online aangeboden vanaf de datacenters van Mtel over een IP verbinding met uw vestiging(en). Er is dus geen eigen apparatuur of technische kennis meer nodig. De huidige telefoonnummers worden behouden en medewerkers kunnen gewoon blijven bellen zoals ze dat gewend zijn. Daarnaast kunnen zij profiteren van de voordelen van toepassingen zoals de integratie met Microsoft® Outlook en integratie van mobiel. Mtel maakt gebruik van de technologie van Broadsoft. Broadsoft is de grootste leverancier van VoIP platformen ter wereld. Hierdoor zijn er veel partners die integratie-software hebben geschreven tussen uw CRM, ERP en service applicaties.
Direct telefoonkosten besparen
Er hoeft niet te worden geïnvesteerd in een telefooncentrale. Een abonnement per gebruiker volstaat en er wordt slechts betaald voor de functionaliteit die nodig zijn. Het licentiemodel biedt een hoge mate van flexibiliteit om het aantal gebruikers te verhogen of verlagen. Bestaande telefoonlijnen zijn niet meer nodig. Dit in combinatie met scherpe gesprekstarieven en gratis onderling bellen zorgt ervoor dat er direct kosten worden bespaard.
Bijlagen
Direct contact
Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.
Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.